Sunday, July 29, 2007

دعوة عامة .... لحفلة النجاح


فى ظل الجهود المبذولة

من أجل الانتهاء من جمع درجات طلاب وطالبات الكليات

والتى أخذت من الوقت مايزيد عن شهر كامل

وقعت خلالها الكثير من الأحداث الدامية

حيث أصيب العديد من الشباب والبنات بإكتئاب حااااااد


والبعض بحالة تخلف عقلى بسبب كثرة التفكير ليل نهار

وبعض اخر بانهيار عصبى شديد

وكل هذا فى صمت لايعلمه سوى الأصدقاء فيما بينهم

ولكن زادت الآمور حدة بعد ظهور الشبح الكبير وهو


النــــــــــتـــيــــــــجــــــــــــــــــــــة



ولكن بحمد الله لم يصيبنى هذا الشبح بأى ضرر

فقد مر عليا مرور الكرام

وكــــــــــــــــــانت

النتيجة




تقدير عــــــــــــــام



جيــــــــــــــــد جــــــــــــــــــــــــــــــــــــدااا

*

*


*

طبعا لن يمر هذا الخبر الجميل هكذا " كتيمى "ولكن


لابد من عمل حفلة كبييييييييرة ادعو فيها كل من دعا لى

وشرف مدونتى وواسانى وشد من ازرى

وكل من لم يهتم بالرد اصلا


ادعوه ايضا لعلنا نكسب فيه ثوااااب + النتيجة


ههههههههههههههههههه



وهذه الحفلة ستكون عالمدونة


والشربات امى جاءت به والحمدلله


اهوه ايه رأيكم ؟


الحفلة هتبقى كده


وطبعا فى حاجات من ده كمان


بس كفاية كده


أمال لو كنت اشتغلت بقى كنتوا هتعملوا فيا ايه؟


على أدى يا جماعة


" كل برغوت على أد دمه "



انا بقى اللى عاوزة اشوف الهدايا



تتبعتلى على الميل عشان محدش يشوفها


وعقبال الجميع عندما ينالوا مرادهم

38 comments:

اسكندراني في الغربة said...

الف مبروك
وعقبال الثانوية العامة
هههههههههههه
اما الهدية
اية رأيك ابعتلك تاج اد الدنيا
بالتوفيق ان شاء الله

اسكندراني اوي said...

الف مبروك لو كنت اعرف كنت زغردت
هههههههههههههههه
مش قولت لك لكل مجتهد نصيب
الف مبروك مره تانيه
كان نفسي الحق اول تعليق
لكن اخويا ابو اسكندر الكبيير برضه مننا وعلييييييييييينننننننننا

aliaa said...

اسكندرانى فى الغربة
انا سعيدة انك اول تعليق واول من يبارك لى
وماشى يا سيدى عالهدية الحلوة دى ويبقى اول تاج ليا منك
والله يبارك فيك
ويباركلك

Unknown said...

الى محبى الفنان الجامد أوى و الأنسان الرائع أوى خالد الصاوى شاركوا مدونة عندليبيات تدعوكم لحضور لحفلها الذى تقيمه بمناسبة مرور عام على مدونة خلود... قيه تورتة ماتخفوش

aliaa said...

اسكندرانى اوى
انا كنت متوقعة انك تكون اول رد عالمدونة وتباركلى
بس كده بقيت فى البلاك ليست ايووووووووووة بلاك ليست
وهتتغير مع وجود هدية
بس لما تعجبنى الاول

وعالعموم الله يبارك فيك ياااارب عقبالك ههههههههههههه
وطبعا اسكندرانى فى الغربة اجدع من اى حد بقى هه

aliaa said...

عاليا حليم
ايه الناس اللى بتدخل من غير ماتقول الف مبروك ولا تجيب هدية جيبالى خفلة ؟
طب مانا عامله حفلة اعلنتى عنى بقى ولا ايه؟
وان شاء الله سنزوووووور المدونة ونيجى الحفلة كمان وهجيب معايا كل اللى باركولى يلا محدش واخد منها حاجة

مدونة كسبان said...

ألف
مبروووووووووووك
ايه الجمال ده
جيد جدا
ماشاء الله..علشان متقوليش بحسد
عندك يابنى صندقوين حاجه ساقعه على حساب كسبان وحسابهم وصل ياوله
وادينى رجعت للتدوين

محمد حمدي said...

مبرووووووووووووووك

بجد فرحت جدا لما سمعت الخبر
بس انا مينفعنش الحفلات والهدايا والكلام دة .. انا عاوز حقى ناشف يا باشا

يلا سلام

اسكندراني اوي said...

اشكر ليكي ردك
والهديه في الطريق

Unknown said...

مبروك مبروك مبروك
عقبالى يا قمر والهدية ان شاء الله ما اول مقال منشور ليكى وباسمك كبير علية قوى
ربنا يوفققك

aliaa said...

كسبان
انا الهدية بتاعتى انك فعلا رجعت تانى للتدوين مرة تانية
بجد انا سعيدة وكل المدونين سعداء برجوعك تانى للتدوين
بجد كنا هنفتقدك

تحياتى ليك

aliaa said...

mohamed hamdy
الله يبارك فيـــــــــــك
وتعالى هنا هو انا اللى هديك هحقك ناشف ولا انا ؟
انا اللى نجحت وبتقديـــــــر كمان
وعالعموم كفاية انك باركتلى

سلام

aliaa said...

اسكندرانى اوى
الهدية وصلت وعجبتنى كمان
الف شكررررر عليها

عقبال منهاديك

aliaa said...

ايويه حبيبتىىىىىى
الله يبارك فيكىىىىىىىىىىىىى
ويارب يسمع من بوقك يااااااااارب

اهو كده احس انى نجحت
مش اجيب النتيجة واجى البيت الاقيهم كلهم نايمين ولما يصحوا كل واحد يقولى مبروك وهو نايم
يلا الحمدلله
هو ده النجاح معاكم

Amr Mohy said...

مبروك مبروك مبروك عليكي وعلينا

klmat said...

الف الف مبروك
ودايما ناجحه ومتفوقه
يالا بقه وارينا المواضيع الحلوه
اجمل حاجه الواحد يقرا اخبار جميله فى الصباح
مبروك شرفتينا
والشربات والتورته تجنن
تحياتى

! Eslam ! said...

الف الف مبروك

ان شاء الله من نجاح لنجاح

Anonymous said...

ههههههههههههههههه جلوة الحفلة دى عشمتينى
تصدقى والله فرحتلك اكتر مافرحت لنفسى
ههههههههههه

الف مبرووووووووووك
وعقبال الشغل ياستى
مش لازم اسمى بقى

سلالالالالالالالالام
هاهاهاهاهاهاها

فى القلب said...

ألف مبروك ياستى الشربات
تحفه ممكن كوبايه كمان
والتورته عمايل أيد ماما ولاجاهزه

aliaa said...

شاب مصرى
الله يبارك فيك وعقبال كل اللى بيذاكروا وطهقوا من المذاكرة
ويارب نكون كلنا دايما فى نجاح
والحمدلله انى اتخرجت على خييييييييير

aliaa said...

klmat
الله يبارك فيكى
وربنا يسمع من بوقك ويجعلنا كلنا ناجحين دايما يااااااارب
وان شاء الله تشوفوا اجمل الموضوعات عندى
اتفضلى الشربات مانا عزماكم كلكم
والتورتة كمان بتاعتكم كلكم
امال انا جايباها لنفسى ده ليكم يا ولاد كلوا واملأوا البطون
شرفتينى

aliaa said...

! eslam!
اولا انا سعيدة انك اول مرة تدخل مدونتى تباركلى على حاجة جميلة زى نجاحى
ثانيا الله يبارك فيك
واميييييييييييين
ويامرحب بيك فى مدونتى المتواضعة

aliaa said...

تاااااانى المجهول السعيد؟
ربنا يباركلك على فرحتك بيا بس نفسى اعرف ماسبب سعادتك وكل ماتدخل تضحك؟
ربنا يسعدك بس ضحكنا معاك طيب
والله يبارك فيك ياسيدى وان شاء الله هكشفك يامجهول

وعليكم السلام ورحمة الله

aliaa said...

فى القلب
الله يبارك فيكى يااااااارب
ونفرح بيكى انتى وبكل اللى علقوا عالمدونة
وبالهنا والشفا الشربات والتورتة
وطبعا فى يوم زى ده فى ليلة زى دى حبيبتى امى يعنى بتبقى معايا
فطبعا مش هتعمل اى حاجة هى تعد هانم واحنا نحتفل ونشوف الفرحة فى عنيها وطالعة من قلبها
ربنا يباركلى فيها ويديها الصحة
وياهلا بيكى ومتتاخريش عليا

الزهراء said...

ايوة
كدا صح
جيبت علي خبر حلو اهه :D
مبروك
مبروووك
والتورتة جميلة
بس الشربات خلصت :(
انا عايزة بقي سندوق حاجة ساقعه
وياريت توصل علي البيت :D
انا عايزاها فانتا تفاح عشان مش ترجع تاني
ههههههههههههه

مبروك النجاح
وان شاء الله في نجاح ديما :)

صاحب البوابــة said...

الف الف مبروك

مدونة جميلة للغاية سعدت بإكتشافها

تحياتي

هوندا said...

ألف مبروك ع النجاح ربنا يوفقك :)

Ahmed said...

الف الف مبرك
ايوه كده شوية فرح
دا الواحد خلاص خلص من كتر النكد
الف مبروك ودايما يارب

aliaa said...

الزهراء
من عنيا اجبلك اللى انتى عاوزاه
وضندوقين فانتا تفاح يابنى للزهراء وعلى البيت عدل
يالا ياستى هتلاقيها وصلت ان شاء الله

سعيدة بردك جدا
سلامى

aliaa said...

صاحب البوابة
الله يبارك فيك
وسعيدة انك اكتشفتها
بس يارب تزورها علطول
وياترى اخدت شربات وتورتة ولا لا؟
على الله تكون اخدت وميكونش خلص على حظك

سلامى ليك

aliaa said...

honda
الله يبارك فيك
وشكرا للرد

aliaa said...

ahmed al-hussany
الله يبارك فيك
ويارب تبقى فى فرح دايما ويبعد عنك النكد وخلافه
وان شاء الله كلنا نكون فى فرح وسعادة ونفرح بعضنا

سعيدة جدا جدا بردمك
تحياتى

Anonymous said...

ألف ألف مبروك النجاح و التقدير العالى
بس بكره هتعرفى إنك إفقدتى كليتك
و فقدتى أجمل أيام فى حياتك
و ستصبح فى ناقوس الذكريات
و سيدق الهاتف أحيانا فى ناقوس الذكريات فى لحظات السكون العميق
فأستعدى لمواجهه الأيام
فالأيام كالرياح تحمل ما تحمل
نسائم عطره أحيانا
و غبار مترب أحيانا أخرى

aliaa said...

ahmed mohamed ashour
أحمد بجد بجد بسعد بردك على مدونتى
وعلى فكرة انا توقعت انك عشان بركتلى اول واحد لانك كنت اول واحد تعرف انك مش هتباركلى على المدونة كمان
بس بجد مبسوطة اوى بردك والله يبارك فيك
وانا اصلا مفتقداها من دلوقتى

تحياتى لييييييييييك
ومتغبش تانى عن مدونتى

الزهراء said...

شكلك اخدتي العنوان غلط

ههههههههههههههه

بس خلاص هبعت لك انا سندوقين فانتا برتقال
هههههههههه

تعرفي اني رديت هنا وبعدين اعدت ادور علي المدونة دي وملقتهاش ومش فاكرة اسمها ولا فاكرة حاجة (معلش زهايمر)

كل اللي كنت فاكراه اني كنت طالبة سندوق فانتا تفاح وموصلششش

ههههههههههه

بس البركه في مدونة اسكندراني اويىىى

ربنا يكرمه بقي لقيت ردك هناك وافتكرت علطول :)
بس متخافيش سجلتها عندي

تعرفي اوحش حاجة في موقع البلوجر انه مش بيخليكي تشوفي الردود بتاعتك :((((

يلا حصل خيير :)

بقولك صحيح
ابقي شيلي الحروف اللي بنكتبها عشان الرد
بتخنق منها اوي وبتطلع ديما غلط
شيليها ينوبك ثواب
:D:D:D

aliaa said...

الزهراء
لا العنوان صح يابنتى بس بعيييييييد وتلاقى الولد اللى بعته بالصندوقين عطش فشربهم
يلا حصل خير
تتعوض ان شاء الله

بالنسبة للحروف الزيادة اللى بتقولى عليها مش بعرف اشيلها والله
لو تعرفى اشيلها ازاى قوليلى
وعلى فكرة انا مبسوطة بردودك اوى
تحياتى

Anonymous said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا عارف انها جت متاخرة بس ربنا يهدي اللي في بالي مش قالي انك نجحتي والله

وعلب العموم الف مبروك وعبال يا رب ما اشوفك كده شئ جميل في الدنيا ده

وانا متاسف اني مش وفيت ليكي طلبك بس والله غصب عني ولو عرفتي عزري هتعزريني والله

اوك ومش عايزك تزعلي مني اتمني ذلك

تحياتي لكي

اخوكي محمود الصغير

والف مبروووووووووووووووووك

وعبال ما تدخلي وتكملي الدراسة في الحضانه

aliaa said...

محمود الصغير

وعليكم السلام ورحمة الله
شكرا جزيييييلا لردك ووالله سعيدة جدا بيه
ومعلش بقى من التاخر فى انك تباركلى ولا يهمك مش زعلانه
والله يبارك فيك
بس مش فاهمه الجزء الاخير خالص

تحياتى